FATURALANDIRMA PROĞRAMI
“Sayaç Çeşiti ve Markasını Ayırt Etmeden Okuyoruz”
BULUT PORTAL SAYAÇ OKUMA VE FATURALANDIRMA UYGULAMASIYLA
HER ŞEY ELİNİZİN ALTINDA
12 Yıldır Sayaç okuma ve faturalandırma alanında faaliyet gösteren firmamız edindiği saha tecrübesini Bulut Fatura uygulaması ile sizlere sunmaktan mutluluk duyar.
Her geçen gün büyüyen sektörümüzün daha iyi duruma gelebilmesi için kaliteli hizmet veren kurumsal firmaların oluşması çok önemlidir. İnsanların yapılan fatura paylaşım hizmetlerine güvenebilmesini sağlamamız gerekmektedir. Bu doğrultuda müşteri memnuniyetine önem veren uygulamamız, firmanızın kurumsallığa doğru ilerlemesini hedeflemiştir.
Bulut Fatura Portal uygulamasında firmanızı oluşturarak tüm özellikleri hızlı şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz.
Bulut portal sayesinde fazla personel yatırımı yapmadan karlılığınızı artırıp firmanızın hızla büyümesini sağlayabilirsiniz.
Türkiye’deki en özellikli sayaç okuma ve faturalandırma uygulamasını kullanmak için hemen iletişime geçebilirsiniz.
1-WEB TABANLI ONLİNE ÇALIŞAN BİR UYGULAMADIR
Web tabanlı bir uygulamadır. İnternet erişimi olan her platformdan faturalandırma işlemlerinizi yapabilir, oluşturduğunuz faturalar ile ilgili tüm detaylı işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Site yöneticileri tüm dairelerin ve hatta üyelerinin geçmiş dönem tüm faturalarını sistemden görebilir, daireleri ile ilgili detaylı analizlerini inceleyebilirler.
2-ŞİRKET YAPISI
Firmanızı Bulut Fatura portalına taşıyın ve tamamen size özgün bir yapı ile kullanmaya başlayın. Uygulamadaki firmanıza özel verilere sizden başkasının ulaşmayacağını garanti ediyoruz.
Uygulamanızı kendi markanız ile kullanabilirsiniz. Firmanıza özel logolar, sms başlıkları, e-postalar tamamen sizin belirlediğiniz şekilde kullanılacaktır.
Sizden başkasının erişemeyeceği bu uygulama sayesinde marka değerinizi daha da artırıp kurumsal bir uygulama ile müşterilerinize daha iyi hizmet sunacağınızı garanti ediyoruz.
Web tabanlı bu uygulama sayesinde rakiplerinizden daha iyi hizmet sunabilirsiniz. Uygulama verileriniz yedeklemeleri ve yazılım güncellemeleri firmamız tarafından sürekli yapılmakta ve hizmetinize sunulmaktadır.
3-PAYLAŞIM YAPILABİLECEK CİHAZLAR
Isı pay ölçer, Kalorimetre, Sıcak Su, Soğuk Su, Elektrik ve Soğutma sayaçlarını okuma ve faturalandırması yapılabilmektedir.
4-MOBİL UYGULAMALAR
Android ve Ios platformlarda aktif olan mobil uygulama ile site sakinlerin tüm faturalarını inceleme imkanı sunuyoruz.
Geçmiş dönemleri ile ilgili tüm endeksleri inceleme imkanı bulabilirsiniz
Yapılan arıza bildirimleri inceleme imkanından yararlanabilirsiniz
Müşterilerinize, firmanızın duyurularını uygulama üzerinden iletme imkanı ve faturalarını kredi kartı ile ödeme imkanı sunabilirsiniz
3-GSM OKUMA
Tüm marka kalorimetre, sıcak su ve soğuk sayaçlarını uzaktan okuma sistemimiz sayesinde anlık, günlük, haftalık ve aylık planlamalar ile okuyabilirsiniz. Uzaktan okuma sayesinde cihazlardaki anlık verilerle otomatik fatura basma yeteneğinden faydalanabilirsiniz.
GSM okuma sayesinde yönetici veya site sakinleri kendi daireleri ile ilgili tüketimleri anlık görebilir, kullanımlarını analiz edebilirler.
Sizler GSM okuma sayesinde arızalı sayaçları anlık ve hızlı şekilde görebilir ve çözümlemelerinizi gecikmeden yapabilirsiniz.
Arızalı olarak tespit edilen cihazları, yapacağınız bilgilendirme ayarı ile dilerseniz yöneticiye dilerseniz site sakinlerine SMS ya da E-Posta yolu ile otomatik bilgilendirme yapabilirsiniz.
4-MOBİL UYGULAMA İLE SAYAÇ OKUMA
Tüm marka m-bus kalorimetre sayaçlarınızı geliştirilen mobil uygulama üzerinden rahatça okuyabilirsiniz. Okunan verilerinizi, dilerseniz daha sonra erişebilmek için sunucularımızda depolayabilir, dilerseniz anlık Excel formatında bilgisayarınıza indirebilirsiniz.
5-SMS ÖZELLİĞİ
6-E-POSTA ÖZELLİĞİ
7-MUHASEBE
Sitelerinizin, onlara bağlı olan cari hesaplarınızın ve varsa bayilerinizin cari hareketlerini sistem üzerinden otomatik takip edebilir, düzenli şekilde yöneticilere borç bilgilendirmelerini gönderebilirsiniz.
Belirlediğiniz limitler doğrultusunda binaların fatura basımlarını durdurarak kayıplarınızı en aza indirebilirsiniz
Site yönetimlerine yapacağınız tanımlama ile kendi carilerini de sistemden takip edebilirler
8-KREDİ KARTI İLE FATURA TAHSİLAT ÖZELLİĞİ
• Üyelerin web uygulaması üzerinden veya mobil uygulama üzerinden faturalarını kredi kartı ile 9 taksite kadar ödeme imkanı sunulmaktadır. Üyeler tarafından gerçekleştirilen ödemeler 24 saat içinde site yönetiminin banka hesabına düşmektedir. Bu sayede yönetimleri para tahsilat işlemleri hızlanmaktadır.
• Site yönetimlerine web uygulaması üzerinden kredi kartı ile üyeler adına istedikleri tutarda 9 taksite kadar ödeme alma imkanı sunuyoruz.
9-BAYİ YAPISI
Firmaların büyümesine destek olmak ana hedeflerimiz arasında yer almaktadır. Bu doğrultuda sizlere bayilik yapısı sunuyoruz ve bu sistem ile tüm Türkiye’de firmanıza çalışma ortakları oluşturabilir ve hızlı büyüme hızınızı artırabilirsiniz.
Sizler için tasarladığımız Bulut Fatura Portal üzerinden bayilikler verebilir tüm bayilerinizin carilerini kolayca takip edebilirsiniz. Bu sayede sorunsuz bir şekilde Türkiye geneline yayılma imkanınız artacaktır.
10-PROGRAM SATIŞ
Yeni uygulamamız üzerinden istediğiniz binaya program satışı yapıp vereceğiniz yetkilendirme ile işlemlerini kendilerinin yapmasını sağlayabilirsiniz. Bu sayede yapılan işlemleri kolayca takip edebilir müşterinizin yaşadığı bir sıkıntı halinde anında çözüm üretebilirsiniz.
11-KONTÖR SİSTEMİ
Bayilerinize veya sitelere tanımlayacağınız kontör limiti ile her fatura basıldığında “1 kontor 1 üye faturası” olacak şekilde limitli kontör takibi yapabilirsiniz. Bu sayede program satışlarınızda veya bayi işlemlerinizde ödemeleri önden alabilir rahatça işlemlerinizi takip edebilirsiniz.
12-ÜRÜN SATIŞ SAYFASI
Müşterilerinize kredi kartı Entegrasyonu sayesinde portföyünüzdeki tüm ürünlerinizi 9 taksite kadar ödeme imkanı ile satış yapabilirsiniz.
Özel tasarım sayfanıza satmak istediğiniz ürünün resmini ve detaylarını ekleyerek müşterilerinize hızlı şekilde satış yapabilir, ödemelerinizi alabilirsiniz.
13-SINIRSIZ YAZILIM DESTEĞİ
Kullanıcıların istekleri doğrultusunda gelen talepleri yazılım ekibimiz inceleyerek sistemlerimizi sürekli güncel tutmaktadır. Yazılım ekibimiz tarafından gerçekleştirilen her türlü yenilik ve güncellemeler kullanıcılarımızın hizmetinize sunulmaktadır.
Uygulama kullanıcılarının sorun yaşamaması adına teknik destek ekibimiz sürekli olarak yardıma hazır bulunmaktadır. Uygulama ile ilgili yaşayacağınız sorunlarda gerekirse bilgisayarınıza uzaktan bağlantı sağlanmakta ve çözümler anlık üretilmektedir.
14-YETKİLENDİRME
Uygulamada bulunan tüm alanlar yetkiye bağlı olarak çalışmaktadır. Kullanıcılara vereceğiniz yetkiler ya da kısıtlamalar ile kullanıcılarınızın işlemlerini kontrolünüz altında tutabilirsiniz. Bu sayede ofis çalışanlarınızın ya da uygulama kullanıcılarınızın hangi menülere girebileceklerini ve hangi işlemleri yapabileceklerini belirleyebilirsiniz.
15-LİSANS ve SÖZLEŞME SÜRESİ TAKİBİ
Sitelerle yaptığınız sözleşmelerinin sürelerini takip edebilirsiniz. Uygulamamız içerisinde yapacağınız tanımlamalar ile sitelerinize kullanım periyodu tanımlayabilirsiniz. Tanımlanan kullanım sürelerini aşan siteleriniz ile ilgili hatırlatıcı uyarılar sizin ve sitelerinizin ekranlarına çok daha öncesinden bildirilmektedir.
16-VERİLERİN YEDEKLEMESİ
Günümüzde en önemli yazılımsal sorunlardan birisi büyük verilerin korunması ve yedeklenmesidir. Masaüstü uygulama kullanan firmaların yaşadıkları sorunların başında yedeklemeleri kendilerinin yönetmek zorunda kalması yer almaktadır. Uygulamamız firmanıza özeline ait olmak üzere kullandığınız sistem içerisinde yer alan tüm verilerinizi günde 4 kez olmak üzere 2 ayrı sunucuda yedeklemektedir. Bu sayede verileriniz kaybolmasından kaynaklı yaşayacağınız sorunları ortadan kaldırmaktadır.
17-DUYURU VE BİLGİLENDİRME
Firmanız ile ilgili reklam duyurularınızı rahatça yapabilir, isterseniz sistemler hakkında farklı farklı notlar ekleyerek kullanıcılarınızı bilgilendirebilirsiniz.
18-LOGO UYGULAMASI
Faturalarda ve raporlarda kullanılmak üzere firmanıza ya da sitelere özel logolar yükleyebilirsiniz. Çalıştığınız alt bayilerin, yönetim firmalarının veya sitelerin logolarını yükleyebilir fatura ya da raporlarınıza ait görselleri kişiselleştirebilirsiniz.
19-PAYLAŞIM ORANLARININ DEĞİŞTİRİLEBİLMESİ
Mevzuat gereği fatura tutarlarının hesaplanmasında kullanılan % 30 sabit gider ve % 70 yakıt gideri oranlarını, site genel kurulunda alınacak kararla siteye özel değiştirebilir, fatura hesaplamalarını dinamik olarak kişiselleştirebilirsiniz.
20-TANIMLAMALAR
Cari kart, Bayi, Cihaz Markası, Gelir gider tanımları, Arıza kayıtları, Tüketiciye bildirim kayıtları, Sms tanımlamaları gibi birçok tanımlamaları kendiniz oluşturabilir sisteminize uygun olacak şekilde dinamik bir yapıda hizmet sunabilirsiniz.
21-MUAFİYET TANIMLAMALARI
• Zemin Kat, Çatı Kat, Kuzey Daire, Güney Daire ya da kendi belirlediğiniz farklı isim ve oranlarla her bir daireye ya da bağımsız bölüme dilediğiniz oranlarda muafiyet tanımlaması yapabilirsiniz.
• Yönetici, Yönetici yardımcısı, ve Bina görevlisi olarak belirlenmiş site üyelerine belirlediğiniz oranlarda muafiyet vererek fatura oluşturabilme, oluşan muafiyet tutarlarının diğer üyelere otomatik olarak dağıtılabilmesi
22-FATURA BİLGİLERİNİ DÜZELTME
• Oluşturduğunuz bir faturada yapacağınız basit düzeltmelerle, faturayı silmeden çok daha hızlı ve dinamik olarak yeniden hesaplayabilir, tutar dağılımlarını organize edebilirsiniz.
22-CEZA UYGULAMASI
• 15 derece ceza uygulaması ile vanasını kapatan dairelerin tespitinin yapılarak otomatik sistem üzerinden ceza uygulamasının yapılması.
• Belirlenen dairelere faturalandırma işlemlerinde kıyas uygulamalarının ve oranların otomatik seçilmesi
23- TOPLU GÜNCELLEME
Toplu işlemler ile birden çok daire ve cihaz oluşturma, daire ve cihaz bilgilerini güncelleme özelliği bulunmaktadır. İşlemleriniz hızlı şekilde yapabilmeniz için tasarladığımız uygulamamız sayesinde sorunsuz çalışma gerçekleştirebilirsiniz
24-NOT YAPISI
Site, daire, üye, basılan faturalar ya da cihazlar için hatırlatıcı not ekleyebilirsiniz, basit bir ajanda gibi çalışan platform, günü ve saati gelen hatırlatmaları ana ekranınızda gösterecektir.
25-GENİŞ RAPOR YAPISI
Ve birçok raporlara kolayca ulaşabilir şirketiniz ile ilgili yapmanız gereken bilgilere hızlıca ulaşabilirsiniz
26-İSTATİSTİK DEĞERLER
Sitelerin ve/veya üyelerin çeşitli kullanım verilerinin analizi grafik görseller ile hizmetinize sunulmaktadır.
27-DOSYA YÖNETİMİ
Sitelerle yapılan sözleşmeleri ve kullandığınız resmi evrak görsellerini sisteme yükleyerek basit ve kolay yönetilebilir bir dosyalama platformu oluşturabilirsiniz. Bu sayede aradığınız sözleşmelere ve dosyalara kolayca ulaşabilir, evrak kaybını ortadan kaldırmış olursunuz
28-SAYAÇ İMAL VE BONDROL YILI TAKİBİ
Mevzuat gereği sayaçların 5 yılda bir test mecburiyeti bulunmaktadır. Yapılan uygulama ile sayaçların imal ve bandrol yıllarını takip edebilir, başvurularınızı rahatlıkla yapabilirsiniz
29-M-BUS KONVERTÖR
Sayaç okuma işlemleriniz için en önemli maliyetiniz olan Konvertör cihazlarınızı en uygun fiyatlarda temin edebilirsiniz.
Usb Özellikli M-Bus Konvertör
Gsm Özellikli M-Bus Konvertör
Wifi Özellikli M-Bus Konvertör
Bluetooth Özellikli M-Bus Konvertör
30-TEKNİK DESTEK EKİBİ
Uygulama kullanımı ile ilgili yaşayacağınız sorunlarda size yardımcı olmak için sürekli teknik ekibimiz hizmetinizde olacaktır.
YAPIM AŞAMASINDA VE PLANLANAN ÖZELLİKLER
1-SERVİS TAKİP UYGULAMASI
Firmanız bünyesinde hizmet verdiğiniz tüm servis işlemlerine özel bir uygulamadır. Yapılan işlemleri kayıt altında tutabilir daha sonraki zamanlarda incelemelerinizi yapabilirsiniz.
2-SANAL SANTRAL
Firmanıza özel tanımlama sayesinde fatura tutarlarını ve duyurularınızı müşterilerinize ve/veya üyelerinize sesli arama ile bilgilendirme yapabilirsiniz. Bu özellik ile firmanızı arayan bir müşteriniz ya da üyeniz sesli yanıt sistemi ile fatura tutarlarını hızlı ve kolay şekilde öğrenebilir.
3-MOBİL UYGULAMADAN RADYO SİNYALLİ SAYAÇLARI OKUMA ÖZELLİĞİ
Bluetooth ve Wi-Fi özellikli konvertörler sayesinde okumalarınız mobil uygulama üzerinden yapabilecek ve yaptığınız okumalar sisteme otomatik işlenecektir.
4- DAİRE FATURASINI WHATSAPP ÜZERİNDEN KİŞİLERE TOPLU GÖNDEREBİLME ÖZELLİĞİ
Yapılan faturalandırma işlemlerinizden sonra, faturalarınız çıktı almadan müşterilerinize otomatik olarak toplu şekilde WhatsApp üzerinden gönderilecektir.
Bunun yanında yapacağınız tüm duyurular da bu ücretsiz, kolay ve hızlı şekilde tüm müşteri ve üyelerinize ulaşabilecektir.
5-ANKET UYGULAMASI
Müşteri memnuniyeti ölçme adına daha pratik bir uygulamadan daha bahsedebiliriz: Anket yapmak… Anket, günümüzdeki birçok işletmenin müşteri memnuniyeti ölçme ve değerlendirme adına başvurduğu yöntemlerden biri olmaktadır.
Bilimsel araştırma yöntemleri arasında yer alan anket çalışması ile işletmeler müşteri memnuniyeti hakkında net ve doğru bilgiler elde edebilir.
Firmanızı ziyaret eden kullanıcıların ne düşündüğünü merak ediyor musunuz?
İnsanların sizi neden tercih ettiklerini biliyor musunuz?
Sunduğunuz hizmet nasıl ve ne ölçüde başarılı?
Müşterilerinizin şikayetleri hakkında bilgi sahibi misiniz?
Bu soruların cevabına anket uygulaması sayesinde kolayca ulaşabilirsiniz
6-MAP UYGULAMASI
Hizmet verdiğiniz binaların adreslerini sisteme kaydederek konum bilgilerini takip edebilir harita üzerinden bölgesel incelemeler yapabilirsiniz. Bu sayede hangi bölgelerde aktif olduğunuzu hangi bölgelere daha çok çalışma yapmanız gerektiğini kolayca tespit edebilirsiniz.